ΝΕΑ

3 επιχειρηματικά Tips για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό

Γράφει ο Μοροχλιάδης Στέφανος, Medical Social & Digital Marketeer της Healthaction

Η επιχειρηματικότητα απαιτεί πολλά έξυπνα βήματα ώστε να μας οδηγήσει στην ανάπτυξη και την επιτυχία. Στην προσπάθεια μας να ενημερωνόμαστε για το επιχειρήν αλλά και για διαφορετικούς τρόπους σκέψης, παρακολουθήσαμε ένα ενδιαφέρον σεμινάριο επιχειρηματικότητας και θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας 3 σημαντικά tips που ξεχωρίσαμε.

1. Κατάκτησε τη γειτονιά σου

Είναι γεγονός πως οι περισσότεροι πελάτες/ασθενείς μας θα έρθουν από τη γειτονιά μας και σε μέγιστη ακτίνα 5-8χλμ. Πρέπει να γίνετε κυρίαρχοι στη γειτονιά σας. Πρέπει να σας γνωρίζουν όλοι με το όνομα σας, τι ακριβώς κάνετε και που βρίσκεστε. 

Υπάρχουν 3 έξυπνοι τρόποι να το καταφέρετε γρήγορα

1. Διαφήμιση(επι πληρωμής) στα social media με στόχευση της περιοχής σας και δημιουργία ενός σωστού google mybusiness(δωρεάν)

2.Κάντε μελέτη της περιοχής σας και βρείτε τους ζωντανούς influencers σας. Σημειώστε τα κρεοπωλεία, τα μανάβικα, τα μινι μάρκετ και οποιεσδήποτε άλλες επιχειρήσεις δέχονται κόσμο με τον οποίο χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης.

Γίνετε πιστός πελάτης όλων αυτών των επιχειρήσεων (πχ αν έχετε 3 κρεοπωλεία σε ακτίνα 5χλμ, κάντε χωρίστε τα ψώνια σας ώστε να τα επισκέπτεστε όλα τακτικά). Γνωριστείτε με τους ιδιοκτήτες, αναπτύξτε σχέσεις μαζί τους και εκείνοι θα γίνουν οι καλύτεροι διαφημιστές σας.

3. Προσέξτε με επιμέλεια την εξωτερική εμφάνιση της επιχείρησης σας. Πρέπει περνώντας κάποιος να θυμάται οτι είστε εκεί. Ζωντανά χρώματα, φως, φρεσκοβαμμένοι τοίχοι και επιμελημένα αυτοκόλλητα με το brandname σας είναι αυτό που θέλετε.

2. Προτίμησε την επέκταση

Στο επιχειρήν υπάρχουν 3 στρατηγικές

Η στασιμότητα, η συρρίκνωση και η επέκταση. 

Μάλιστα η στασιμότητα και η συρρίκνωση θα λέγαμε οτι κάπου ταυτίζονται και συνδέονται.

Εσείς πρέπει να σκέφτεστε την επιχείρηση σας σαν αυτοκρατορία. Πρέπει να είστε ανήσυχοι, να επεκτείνεστε και να μεγαλώνετε διαρκώς σε σχέση με τον ανταγωνισμό!

Και όταν λέμε να επεκτείνεστε δεν εννοοούμε απαραίτητα να αλλάζετε χώρους.

Κάντε τα παρακάτω και σταδιακά θα έρθει η ώρα και για μεγαλύτερο χώρο.

1. Διευρύνετε τη γνώση σας. Πρέπει κάθε 6 μήνες το λιγότερο να φροντίζετε να μαθαίνετε κάτι καινούριο. Μια νέα τεχνική, ένα νέο σεμινάριο, ένα νέο βιβλίο, ανάγνωση άρθρων και παρακολούθηση των νέων δεδομένων. Η φρέσκια γνώση όχι μόνο θα σας κάνει πιο σοφούς και καλύτερους επαγγελματίες αλλά είναι το εφαλτήριο για νέες επιχειρηματικές κινήσεις και ανανέωση του ενδιαφέροντος για τη δουλειά μας προτού επέλθει το εργασιακό burnout.

2. Ανανεώστε την επιχείρηση σας τακτικά. Ακόμη και ένα καινούριο διακοσμητικό, μια νέα αφίσα ανατομίας στον τοίχο, ένα φωτιστικό ή 2-3 νέα βιβλια για το χώρο αναμονής γίνονται αντιληπτά από τους πελάτες ως ανανέωση. Πόσες φορές έχετε πάει σε ιατρείο και τα περιοδικά που έχουν από το μακρινό 1990 σας έχουν προκαλέσει μια αίσθηση μιζέριας;

3. Επενδύστε τα χρήματα σας, μην τα μαζεύετε! Τα χρήματα στην τράπεζα είναι χαμένα χρήματα. Πέρα από ένα μικρό κεφάλαιο ασφάλειας για ζητήματα εκτάκτης ανάγκης, επενδύστε τα χρήματα σας στην 'αυτοκρατορία' σας.

Τα χρήματα πρέπει να γεννούν νέα χρήματα, διαφορετικά θα τα 'φάει'  ο πληθωρισμός και θα τα επενδύσει η τράπεζα σας για δικό της όφελος. Επένδυση είναι ένα νέο μηχάνημα, μια νέα υπηρεσία, μια καλή ανακαίνιση, μια διαφημιστική καμπάνια, ένα νεό σεμινάριο (σε εσάς αλλά και στους υπαλλήλους σας).

Και να θυμάστε πως και οι υπάλληλοι σας είναι δική σας επένδυση, καθώς είναι ο καθρέφτης της επιχειρήσης σας.

3. Επίλεξε την αφθονία

Στις επιχειρήσεις υπάρχει πάντα μια συνδιαλλαγή ανάμεσα στον πελάτη και την επιχείρηση. Υπάρχουν 4 τρόποι συνδιαλλαγής.

1)Κακή: Η επιχείρηση υπόσχεται μια υπηρεσία με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αλλά τελικά προσφέρει κάτι εντελώς διαφορετικό καθώς παραπλάνησε τον πελάτη. πχ μπορεί να πούμε ποιοτική εξατομικευμένη θεραπεία και ο ασθενής να καταλήξει με μια λάμπα υπερήθρων να περιμένει σε ένα δωμάτιο με άλλους 3 ασθενείς πίσω από παραβάν. Δημιουργεί δυσαρεστημένο πελάτη που θα σας δυσφημίσει κατα μέσο όρο σε 8-10 άτομα.

2)Ημιτελής: Η επιχείρηση υπόσχεται μια υπηρεσία αλλά ο πελάτης τη λαμβάνει στο ...περίπου. πχ λέει οτι τα ραντεβού τηρούνται αυστηρά, αλλά τελικά ο ασθενής κάθε φορά περιμένει μέχρι να ξεκινήσει. Δημιουργεί σχετικά δυσαρεστημένο πελάτη που θα ψάχνει εναλλακτικές και ίσως σας δυσφημίσει.

3)Δίκαιη: Η επιχείρηση υπόσχεται μια υπηρεσία και δίνει ακριβώς ότι υποσχέθηκε για το συμφωνημένο αντίτιμο. πχ πλήρωσα για 30 λεπτά μάλαξη και λαμβάνω 30 λεπτά μάλαξη. Ο πελάτης είναι ικανοποιημένος αλλά όχι πιστός. Πιθανόν να πει για εσάς καλά λόγια, αλλά επειδή δεν νιώθει 'υποχρεωμένος΄ θα το κάνει δύσκολα.

4)Αφθονία: Η επιχείρηση υπόσχεται μια υπηρεσία και δίνει αυτό που υποσχέθηκε και κάτι παραπάνω. πχ συμφωνήθηκαν 10 θεραπείες αλλά ο θεραπευτής κάνει και μια επιπλέον δώρο γιατι ο ασθενής τη χρειάζεται ή του χαρίζει ένα λάστιχο ενδυνάμωσης για να ασκείται στο σπίτι. Εδώ έχουμε δημιουργία πιστών πελατών που νιώθουν την υποχρέωση να μας διαφημίσουν για να 'ξεχρεώσουν' αυτό το κάτι παραπάνω που κάναμε για αυτούς.

Επιλέξτε την αφθονία και εκπλήξτε θετικά. Σκεφτείτε έξυπνα και δημιουργήστε ολόκληρες στρατιές πιστών αφοσιωμένων πελατών που θα σας επιστρέψουν την αφθονία με αφθονία.

Κυριακή Δευτέρα Τρίτη Τετάρτη Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Ιανουάριος Φεβρουάριος Μάρτιος Απρίλιος Μάιος Ιούνιος Ιούλιος Αύγουστος Σεπτέμβριος Οκτώβριος Νοέμβριος Δεκέμβριος

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Ή Reset password